Service Desk Software

Resultaten voor Service Desk Software

Functies voor IT-servicebeheer ITIL-compatibele helpdesksoftware Freshservice.
U hoeft zich alleen te bekommeren om uw IT-services. Niet op het babysitten van uw helpdesk. Freshservice plaatst uw servicedesk in de cloud, zodat u zich volledig kunt richten op het leveren van eersteklas IT-ondersteuning. IT-servicedesk in de cloud. Ondersteun uw gebruikers, niet uw software.
leemanskredieten.be
Servicedesk Advisie.
Voor al uw vragen met betrekking tot het functioneren van uw software kunt u tijdens werkdagen bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 0800: uur tot 1800: uur. Advisie biedt u ook de mogelijkheid om remote werkzaamheden te verrichten. Meer informatie en de benodigde software is hier beschikbaar.
private vpn review
Supportdesk Recruitment Software OTYS Belgium.
support desk helpt u verder. U krijgt van onze experts. CRM en Salestools. Werving en selectie bureaus. Detacheerders en uitzend bureaus. Wij willen graag dat klanten zoveel mogelijk uit onze software halen om het recruitmentproces en alles wat daarbij komt kijken zo goed mogelijk te laten verlopen.
ICT Problemen? Contacteer de Aurelium Service Desk.
Onze Service Desk-medewerkers staan voor u klaar om al uw computerproblemen te verhelpen, zowel op het vlak van hardware als software. Inkomende vragen en incidenten worden volgens prioriteit behandeld. Dit kan zowel vanop afstand als ter plaatse, zodat ze zo snel mogelijk en volgens de overeengekomen service level agreement kunnen worden opgelost. Hoe werkt de Service Desk?
Care Solutions Service Desk.
Als klant van Care Solutions bent u voor al uw technische problemen, storingen of softwarefouten gedekt door uw serviceovereenkomst. Zit u met inhoudelijke gebruikersvragen die buiten uw onderhoudscontract vallen, bijvoorbeeld omdat u nieuwe medewerkers aanwerft, extra modules van onze software aankoopt of een update hebt laten uitvoeren?
Servicedesk.
Onze servicedesk staat elke werkdag voor u klaar van 8.30 tot 17.30 uur op nummer 023-7505444, keuze 2 of via de e-mail servicedesk@mrsystems.nl. Om de wachttijd van de servicedesk te verkorten werken wij met een inbeldesk en een oplosdesk. Na een korte inventarisatie van uw vraag door de inbeldesk wordt er met u een afspraak gemaakt voor de oplosdesk.
Support ConXioN.
De ConXioN Service Desk is elke werkdag beschikbaar van 8u tot 18u. Op vrijdag tot 17u. De ConXioN Service Desk is elke werkdag beschikbaar van 8u tot 18u. Op vrijdag tot 17u. Gelieve kritieke problemen enkel telefonisch door te geven op 32 56 73 11 21.
NetSupport Software PC Remote Management software.
De NetSupport Manager Mobile Clint voor Android maakt het mogelijk om bestaande Control-gebruikers van NetSupport Manager v12.50 op afstand te verbinden met Android-clint apparaten Android 4 of hoger voor een verbeterde real-time interactie en systeemondersteuning terwijl u onderweg bent. 2011 LCS Systemen B.V.
Ticket systeem voor ICT helpdesk IT Servicedesk software.
Atlassian laat uw IT servicedesk werken. Atlassian biedt met Jira Service Desk een slim en online software ticket systeem voor ICT helpdesks waarmee gebruikers klanten via een webportaal al hun vragen of serviceverzoeken kunnen opvoeren. Het doorgeven van incidenten, toegangsaanvragen voor applicaties, invullen van klachtenformulieren e.d.

Contacteer ons